Een verplicht nummertje. Een zakelijk verslag, de resultaten over het afgelopen jaar. Vaak saaie stof. Zeker als ook de resultaten nog tegenvallen. Maar je kunt zo’n verslag ook gebruiken om het bedrijf of de instelling te profileren. Laat zien waar je mee bezig bent geweest. Wat is je visie op de toekomst. Daar spreek je ook veel meer mensen mee aan. Natuurlijk zijn de cijfers belangrijk maar het is maar een momentopname. Je visie op de toekomst geeft de organisatie haar identiteit. Zo heb ik in 2004 het jaarverslag van het RadboudUMC vormgegeven. Als een “Tijdschrift”. Met verhalen en met visie over de toekomst. “Met mensen kennis”. Mooi project, voor een mooie organisatie.
Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken. AcceptRejectPrivacy Statement
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.